Bebeğim 2 aylık bu ay sadece 600 gram aldı doktor inek sütü alerjisinden şüphelendi test yapmayı bekliyoruz demin emdi yaklaşık 7 8 dakika uyudu yatağına koydum dert oldu gittim sağdım 10 dakikada 50cc çıktı önce memeyi uzattım almadı uyanmadı biberonla verdim lıkır lıkır içti dil bağı var acaba içemiyor mu anlamıyorum ondan mı kilo almıyor memeyi de hiç boşaltmamış gibi sapınca hala geliyor