Hazal1 saatsiz dakikasız gak meme guk meme emzir.Sürekli ten teması yap. Bizimde 11-12 civarı olmuştu 29ekimde doğdu.Soğuk moğuk bakmadım 2-3 saatte bir de vücudunu yıkamıştım doktor öyle demişti.
bir de 3. Ye acile gittiğimizde doktor ve ebe hemşire baktı uyanmıyor, ayağının altına fiske şeklinde bi kere vurdular.İçim yanmıştı ama sonrasında cork cork emmişti.
Duşta oturup emzirdiğim de olmuştu,hafif ılık su tutaraktan.
Ayrıca sağıp,ağzına şırınga ile de verebilirsiniz.