gokcekocyigit07 kuzu kıymayı 7 aylık gibi vermeye başladım. Corbalarina ekliyordum. Biraz yemeye alışınca köfte yaptım.
Yumuşacık bir köfte tarifi vermişti burada bir hanımefendi. Kuzu kıymaya ince rende ile soğan patates ve havuc ekleyip yoğurdum. Az yağda pişirdim köfteleri. Bunun baharatlı hali de biz büyükler için pek leziz oluyor.
Eti yumuşacık kavurma olarak verdim 9-10 aydan sonra verdim çünkü pütürlü yemeye alışık olsa bile et yemek ona zor geliyordu.
Balığı da bir yaşa yakın verdim.