Selam kızlar bebeğim 4 aylık oldu şükür artık yazda geldi havalar ısınmaya başladı ama bir türlü bebişime ne giydirsem bilemiyorum üşür mü hasta olur mu diye tedirgin oluyorum ufak birşey de hemen burnu tıkanıyo keyifsizleşiyo bilemiyorum oyüzden nasıl giydirsem siz neler giydiriyosunuz mesela alta zıbın külotlu çorap sonra üzerine çok kalın olmayacak şekilde kıyafetlerini giydiriyorum hep kısa kollu şeyler giydirmeye daha cesarette edemiyorum yani kalın mı giydiriyorum yoksa iyi mi bir türlü karar veremiyorum