Hamza21 Arkadaşlar bebeğim erkek 2. Ayına yeni girdi ve bugün aşısı vardı kilosu ise 5.20 sizce iyimi mama iciyor sadece anne sütünü almadı ilk ay sadce aldı ondan sonra hıc almadı yani kilosu iyimi yoksa azmı
Deletedmom_33 Hamza21 Kaç kg dan 5.20 olduğu önemli. Benimki 3030 doğdu 1 aylıkken 4200, 2 aylıkken 5300′du. Bizde anne sütü çok az alıyorduk 40indan sonra
Hamza21 Aliaslan1 doğum kilosu 2800 doktor iyi dedi de bi paylaşmak istedim hani belki bana göre az geldi de ondn
Hamza21 Deletedmom_33 vallah şuan 2 ayına girdi yani 15 martta doğdu bugün 2.ay aşısı oldu hemşiresi 5.20 dedi kilosu iyi dedi sadce mama alıyor meme almıyor ilk ay aldı şimdi almıyor sadce mama acba iyimi daha çok alırmı
Deletedmom_33 Hamza21 Biz 2 saate bir besleniyorduk. Doktorum uyanmitorsa uyandırma ne kadar süreyi uzatirsan iyi mama hızlı kilo aldırır dedi. Aylık 800-900 Gr alıyorsa yeterli dedi. Biz 5200 dük 2 aylıkken. 3.ayda 6 kg olduk düz. Bu aydan sonra da azalır zaten dedi. Malum diş vs derken
Miranbeyinmothersi Hamza21 doğum kilona göre gayet iyi benim bebeğim 4000 kg dünyaya geldi ikinci ay aşısında 5750 63 cm. Genetik olarak uzun ve kilolu benle eşim gibi ama sizin doğum kilonun iki katı olmasına rağmen bize iri dediler sizin çok çok iyi
Hamza21 Deletedmom_33 vallh bana az geldi sanki gerçi bebeklerimin kilosu olsada boy ufak olduğu için göstermez pek kilosunu 2 diğer çocuğumda öyle benim bebelac 1 kullnym inşallah daha da çok toparlnr