BenTugce Merhaba bebeğim 3 aylık sadece anne sütü alıyor eli ayağı su gibi terliyor varmı böyle olup sonra düzelen kızlarr 😢
Oykukzy BenTugce benim bebeğimin de öyle. Babasının da eli ayağı çok terler. Doktora sordum ona yapacak bir şey yok dedi. Sanırım malesef böyle olacaklar. Zararlı bir şey değilmiş ama sanırım yaşayan için rahatsız edici.