Derinsmommm bence erken. Başarısızlık duygusunu hissedebilir, güveni kırılabilir. 21 aylık şu an emzik bırakma dönemindeyiz. Sinyalleri bekleyip doğru zamanı bekledim mesela. Birkaç aydır saklanarak kaka yapıyor, utanıyor. Kakan nerde diyince poposunu gösteriyor. Ama klozetten korkuyor. Şimdi bezi bırakmaya çalışırsanız ve olmayınca tekrar bağlarsanız bir dahaki denemenizde nasıl olsa bezimi tekrar bağlayacak diye düşünüp rahat davranır. Herşey zamanında güzel, bekleyin derim :)