Seross10 Tam olarak yukarıda yazdığım gibi 3.5 aylık bebeğimin gazı kokuyor hanımlar hayret ediyorum neden olur bilmiyorum ama kaka yaptı diye bakıyorum boş 😃 normal midir bilgisi olan var mıdır. Tek anne sütü alıyor bu arada
Eda123458 Eda123458 kalın giyinin çorapsız gezmeyin üşütmeyin bikaç gün böyle deneyin bakalım devam edecek mi
Esoca38 Seross10 benim bebeğim doğduğu günden beri 4 5 günde bir kere kaka yapıyor. Kabız değil her hangi bir sorun da yok ama hep böyle. Kaka yapmaya yakın Allah’ım oyle ki kötü kokuyor anlatamam kakası gazdan daha güzel kokuyordu 😂😂 Kaka geleceğini ordan anlıyordum :))