ebz09 bana da anlatılmadi ben depresyonu üst seviyede yaşıyorum endişelerim var habire test yapıyorum hem ekonomik hem manevi anlamda zarar yani,olmadığını bile bile bana herkeste olma yan etki olsa da bırakınca geçer dendi,söylese asla olmazdım zaten aktif cinsel hayatı olan biri değilim mahvoldum gercektne ,regl olmak büyük nimet ,aşırı gerginim kime patlayacahim belli olmuyor,her şeye sinirleniyorum çar çabuk korkunç haldeyim korkunç.