Burcu60 Keseniz göründumu ben alttan muayene olmak istemedim kendimi çok kasıyorum cuma 5+1 olacam kese görünüp kalp duyar miyim acaba ilkinde hatirlamiyroum ne zaman gördüm
Ozlem2904 Burcu60 ben kan verdiğimde 4+2dyim 761cikmjsti bhcg daha çok erken bence alttan muaynede ettirmeyin. Biz 6+2de gitmiştik hem kese hem kalp atışı vardı.
Ozge_AyazEfee Burcu60 Cuma günü >1000 çıkmıştı değerim. Bende Bi kaç gün daha bekleyeyim öyle doktora gideyim diyorum ama içim içimi yiyor. Sizin gibi bende merak ediyorum ne zaman görünür acaba diye 🙈
Burcu60 Ozlem2904 işte alttan olmak istemeidm cuma çağırdı hem sonuçlarima bakacak hem keseye ama yine derse alttan bakayım istemiyrium ama ins ultarsonda görünür de gerek kalmaz
Ozlem2904 Burcu60 inşallah görünür, alttan muayne isterlersede yaptirmayin 1 2 hafta daha bekleyin yada 2 günde b kan verip bhcg nin düzenli artışını takip edin derim
Burcu60 Ozge_AyazEfee valla aslında cuma gitmeyecektim hastanedeydik oğlum ucun gitmistik eşim dedi git görün öyle oldu yoksa biraz daha beklerdim sanki