Bir önceki diş cikarmasinda da nezle olmuştu sürekli burnu akmisti. Şimdi de böyle oluyor . Bu tesadüf mü yoksa bir bağlantısı var mı ? Belki saçma gelecek ama burada bunu soran başka kişiler de görmüştüm . İki gündür gündüz gece uykuları bölük pörçük. Burnu şelale gibi dünden beri . Şükür ateşi yok. Acaba dişten mi gerçekten ?