3 bucuk aylık bebeğim var kızlar son 1 haftadir gündüz uykularında sürekli emmek istiyor yani şöyle acıklayım; daha önce gündüz uykusuna yatar 2 saat kesintisiz uyurdu veya 1 bucuk saat sonra kalkar acıktıysa emer ve uyanık kalırdı fakat şimdi uykuya dalıyor 1 saat sonra yada 40 dk sonra uykusunda ağlıyor emmek istiyor tekrar uykuya devam ediyor 2 saati tamamlıyor sizce normalmi bu kadar sık emmesi ve bu sekilde düzen yapması 🥹