MyDarlingSon her bebek aynı değil ki, mesela benim bebeğimin uykusu güzel değildi aynı aylarda komşunuzun bebeği var doğduğu günden beri uykusu harika. Ben de çok beklentiye girdim 40ı çıksın düzelir dediler, 3 aylık olsun düzelir dediler 4,5,6 hep bi beklenti içinde oldum ama uyku düzeni oturunca biraz rahatladım. Beklentiyi yine de düşük tutun siz