Kızlar bebeğim 10 ay 7 günlük herkesi yabanciliyor benden başka kimsenin kucağına gitmek istemiyor sevmek için alıyorlar ağlıyor beni istiyor kucagimdan inmiyor aslında hep böyle bı bebekti kimseye gitmiyor annemi sürekli görmesine rağmen onada gitmiyor eşimin kucaginada gitmiyor bu durum sürekli böyle mi dewam eder acaba bilgisi olan yardımcı olabilir mi .