Mirosunannesi 14 aylık bebeğim alt üst azıları çıktı 3 tane sağ üst azısı çıkamadı kan oturmuş mızmızlık yapıyor ama ateşi yok? Calpol ve tetagil kullanıyoruz iştahı normal. Yaşayan var mı dr a götürmeli miyim kendi kendine çıkar mı ??
irva Mirosunannesi Yok kuzum sorun yok çıkar.Oğlumunda üst azılardan birinde öyle olmuştu bir kaç gün sonra patladı.
Minikegem21 Mirosunannesi aynı durumdayız kuzum ve okadar zor çıkarıyor ki dişlerini 😔 çok üzülüyorum.
Nursena0606 Mirosunannesi evet bence normal. Oğlumun üst dişleri 1 ay öyle mosmor kaldı. Patladığında da kanadı bayağı.
Cacacaca Yeğenime olduğunda diş hekimi renk değiştiren yere parmağınızla masaj yapabilirsiniz demişti.