Kizlar merhaba, bebeğim 7 buçuk aylık. Bebeğimin kafasının arkasındaki düzlüğü doktorumuza danıştım ve o da bana bir klinik önerdi. Klinikte bebeğimin kafa sekil bozukluğu ‘orta derecenin başlangıcında ’ çıktı ve kask takmamizi tavsiye ettiler. Toplam tedavi süreci de 60.000 gibi bir rakam. Sağlığın tasarrufu olmaz tabii ama sadece kafa arkası düzlüğü için böyle bir rakam verilir mi ? Ben evde kendi yontemlerimle duzeltemez miyim ? Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı ? Sorularıyla dolu kafam. Siz ne dersiniz?