Anneler merhaba. Kızım 5 ay 13 günlük. Yavaştan tadımlara başladım, kabak havuç elma vs. Bugünde yumurtanın sarısından tattırdım ve 4 saat sonra falan baya kustu hep sarı kustu yumurtayı çıkardı sanırım. Daha önce 1 2 kere daha biraz vermiştim kusmamıştı, yumurtadan mı kaynaklıdır yada üşüttü falan mı? Çok güzel ilerliyordu tadım aşaması çok sevdi hepsini, bende mutlu oluyordum. Bir daha vermeye korkuyorum. 🥺