Piraye2021 Pirayeada benim bebeğim de hep öyle yapıyor. Aile hekimi gazdan demişti. Sonra kaka da mukus olunca çocuk Dr süt alerjisi şüphesi ile diyet önerdi. Kusma da vardı. Sonra ıkınma gecmeyince relaktaz diye bir damla verdi onu kullanıyoruz kakasını hep gazla yapıyor
Secil0127 Pirayeada bizimki de gazlı bir bebek kucağımda emerken kendini sıkıp yapıyor kakasını ve sesli yani onun dışında çok nadir yaptığı 🙄
BelaCivciv Pirayeada Benim kızım da öyle yapıyordu, doktor normal dedi. Şimdi 4 buçuk aylık artık sessiz yapıyor
Rabiacay Pirayeada selamlar, canim gurultulu kaka fln bizde vardi yetiskin gibi gaz cikartirdi oglum. Laktoz intolenransi cikti mama vermeden relactaz damla veriyorum. Karin guruldamasida oluyordu bagirsak sesleri yani mama icerken
Pirayeada Themamacita burada gürültülü kaka iyi değil diyorlar da kafama takıldı nasıl sessiz yapacak ki
Moonlightttt Pirayeada şimdi gürültü den kasıt farklı. Bebeğim o kadar yüksek sesli yapıyordu ki anlatamam. Bir de poposunu silince popo sarımsı kalıyor, boyuyor popoyu silseniz de çıkmıyor
tmrskbr Themamacita karışsak nasıl karışcaz onu da anlamadım🤣 öyle kaka yapılmaz böyle yapılır mı dicez🤣
Secil0127 Pirayeada ben de acaba alerji mi diyorum kaka incelemekten mahvoldum😂 emerken dde çok ıkınıyor🤦♀️