ozgealpaslan bende yaklaşık 2 hafta uğraştım 3 aylıkken. Bebe yağını elime aldım masaj yapa yapa saçına sürdüm öyle bekledi yarım saat fırçayla taradım döküldüler zaten akşamına da banyo. Sadece banyo yaptırırken 2 hafta şampuan kullanmadım öyle kurtardık