Benimde bebeğim sürekli o şekilde yukarı bakıyordu ve sol gözü kayıyordu şaşı bakıyordu yani olsun sağlıklı olsun öyle de olsa yerim onu sorun değil ama suan 4 aylık düzeldi 3. Aydan sonra gözü bir kez bile kaymadı tamamen geçti yukarı bakmayı da bıraktı şimdi karanlıkta emzirirken çay içiyorum bardağımı görüyor ahshsh artık maşallahı var hepsi geçiyor