Kızım 5 aylık normalde akşam 9 gibi yatar sabah 7 7.30 da falan uyanırdı ama geçen hafta bi kere 5.30 da kalktı 1 saat sonra falan anca uyudu. Ondan sonraki günler yine 5.30 veya 6 da uyanmaya başladı hergün böyle. Sanırım erken uyandığı için de gündüz uykusundan biri uzun oluyo normalde en fazla 45 dk uyurdu. Mesela bugün 12 çeyrekte 3. Uykusuna yattı saat 2 oldu hala uyuyo. Neden böyle oldu acaba