Seydasya Merhaba hanımlar, İçinizde bebeği idrar yolları enfeksiyonu geçiren var mı? Bebeğiniz kac aylıktı? Nasıl bir tedavi süreci gecirdiniz? Belirtiler nelerdi? Kaç günde düzeldi? Tekrarlamamasi için neler yaptınız?
Mimoza-kizim Seydasya evet canim 5 aylikken gecirdik idrarı kotu ve agir kokuyordu birde turuncuya yakin sariydi doktora goturdum antibiyotik verdi malesef antibiyotik ten baska cozum yolu yokmus ben geceleri yatmadan once altini degistirirdim 7 8 saat araliksiz uyurdu bende uyandirmazdim sabah mama yemeye kalkinca degistiriyordum altini artik geceleri 1 kerede olsa degistiriyorum altini sonra mama yemeye kalkincada degistiriyorum gunduzleri uykudan uyaninca ve uykuya gitmeden once tekrar degistiriyorum ve önden arkaya dogru siliyorum kaka yaptigi zaman ılık suyla yıkıyorum poposunu