SvmBkr Merhaba, Bebgim hala yürümüyor ve parmak ucu basıyo hep, tanıdıklarım yürüme Aşısı varmıs ondan yaptır dediler bilen varmı aramızda daha önce duydunuz mu
Deletedmom_78 SvmBkr Allah askina su tanidiklara bir sorsana uyku aşısı da var mıymış varsa bana haber ver 😂😂😂😂
Premsesannesi355 Deletedmom_78 ondan varsa bende alim canım 😁😁😁 yakında konuşturma aşısı da söylenir ajdjkfksjfr
AgentMom SvmBkr öyle bir aşı yok maalesef. Bebeğiniz kaç aylık, yürüteçten dolayı mı parmak ucuna basıyor yoksa normalde mi basıyor. Öyleyse doktorunuz ortopediye yönlendirsin onlar muayene etsin
kelebekim SvmBkr ilk defa duyuyorum. Olsa bile asla yaptırmazdım. Her çocuk farklıdır. Ne zaman hazır olursa o zaman yürür. Lütfen kulaktan dolma şeylere ve milletin laflariyla bebeğinizin gelişimiyle oynamayın. Sanırım biraz etki altında kaldınız ama bebeğiniz ne zaman hazır olursa o zaman yürür hatta koşar. Ama içinizin rahat etmesi için bı doktora götürüp kontrol ettirebilirsiniz. Doktora goturmeseniz bile aile hekimine de danışabilirsiniz.
Mimoza-kizim SvmBkr onlara soyle beyin yapici igne var gunde 10 tane ondan yaptirsinlar anca paklar onlari yurume aşısı ne ya 😂😂
Madam SvmBkr kim bilir hangi ilacı aşıyı yürüme aşısı sanıyor tanıdıklarınız durduk yere gereksiz birşey neden yaptıracaksanız ne olduğu bile belli değil sizin çocuk doktorunuz yok mu
Muhasebeciana SvmBkr o ney be ilk defa duydum ayrica bebeginiz kac aylik 18 ayindan buyuk mu ? 18 aydan buyukse b12 kan sayimina baktirin o tetikleyebiliyormus uzman doktor soylemisti. Ve hic mi yurume icin belirtileri yok ? Koltukta veya elinden tuttugunuzda adim atma vs varmi ? Yurutec kullanan bebekler parmak uclarinda yurumeye daha yatkinlar birde yurutec kullandiysaniz bu etken olmustur parmak ucunda basma icin