Merhabalar cici anneler ben kızıma 2 kat tulum giydiriyorum uyanınca yelek geçiriyorum üstüne eldivenlerini de yeni çıkarttım bazen elleri soğuk oluyor bezen sıcak acaba çok mu kalın giydiriyorum ya da çok mu ince bu arada sıfır kollu giydirmek istiyorum ne zaman giydirmeye başlayabiliriz hava güneşli 22 derece İstanbul’da yaşıyoruz