9 ay 8 günlük bebeğim 2 3 gündür sağ kolunu tamamen oynatıyor sıkıntı yok elleriyle tutuyor çekiyor hareket ettiriyor falan bükemiyor üstünü falan değiştirirken özellikle sağ kol da aşırı derece ağlıyor. 2 farklı hastaneye 2 farklı doktora götürdüm ciddi bişey gözükmüyor kırık çıkık falan da yok diyorlar böyle bir durum yaşayan var mı?