Kızlar kızım 18 buçuk aylık doğduğundan beri uyku düzeni konusunda çok çabaladım güzel bir düzenle gittik şuanda öğlen uykusu uyuyor hergün tek uyku ancak emzirerek 5 dakika da uyutuyorum. Yarın işe başlayacağım kayınvalidem bakacak ben 1 haftadır emzirmeden uyutmaya çalışıyorum çok zor uykuya geçiyor çok zorlanıyor uzun sürüyor uykuya geçmesi kayınvalidem bu kadar uğraşmaz muhtemelen uyumayacak uyumazsa gelişimi etkilenir mi çok üzülüyorum