Merhaba kızlar ;
bebeğim bugün 13 haftalık oldu . 3 gün önce menenjit ve rota virüsü aşılarını yaptırdık . O günden ateşi de Yükseldi Calpol banyo derken çözdük onu ama meme emmek istemiyor . Kesinlikle ne mamasını emiyor ne de beni . Uyku mahmurluğunda belki kilo almıyor tartıyorım ne yapmam gerek normal mi yardımcı olur musunuz ?