Deletedmom_123 Bacılar doğduğundan beri aynı gözleri 40 günlük sizce ne renk ben Ela diyorum insanlar mavi-yeşil diyor kahve de olabilir sizce 😂🥰 https://imgyukle.com/i/Rlz9LN
Deletedmom_22 Deletedmom_123 ya benim oğlumun da böyleydi 😍ilk doğduğunda sonradan kahve rengi oldu tabi eşim ikimiz de kahve rengi olunca bize çekti 😅
serenittyyy Deletedmom_123 yeni doğan bebeklerin genelde göz renkleri laciverttir sonradan kendi rengine dönmeye başlar mavide olabilir kahvede
ikimelekannesiiiii Deletedmom_123 canim benim oglumunki gibi gozleri koyu mavi benim oglumunkide boyle 1. Ay 29 gun oldu biraz rengi aciliyo
Deletedmom_123 aybikreis Aklimdasin Bety Sudee96 Madam Denizvepasa ben kahve baba Ela-yeşil arası belki babaya çeker diye düşünmüştüm bakalım kızlar büyüyünce görcez 😂
Denizvepasa Deletedmom_123 benim oglum 3 ay 18 günlük doğduğu andan beri sizin bebeğinizin goz renginden biraz acikti su an eger degismezse ki insallah değişmez mavi.
Bety Deletedmom_123 sağlıklı olsun da gerisi önemli değil. Ben ve eşim baya koyu kahve göz rengine sahibiz oğlum kahve kızım mavi gözlü değişmezse tabi 😍
arslaninannesi98 Deletedmom_123 yenidoğan her canlının insan ve hayvan dahil gözleri yenidoğan mavisidir. Sizin bebeğinizinde o renk. Kahverengi olacaktır biraz zaman geçince