Elisaaaahanimm Bebeğim daha bugün 6gunluk sarılık testi yapmaya getirdik bilirubin resti yaptılar 14.53çıktı yüksek ilk anneligim çok endişeleniyorum korkuyom başına gelen oldu mu nasıl atlattıniz ne iyi geldi
Gzdzeynep Elisaaaahanimm 3 günlükken 19.8 çıkmıştı. yenidoğan yoğun bakımında 2 gün yattı değeri 9.5 la hastaneden çıkmıştı kızım. sonra yükselmedi ama ben çok sık besledim. sizin değeriniz aşırı yüksek değil saati beklemeden sık bir şekilde besleyin bebeğinizi. ben emzirip sonrasında da mama vererek geçirdim. çok geçmiş olsun
birtatlianneee Elisaaaahanimm sık sık emzirin çiş ve kaka ile atacak bilirubini bu yüzden bol emzirin gece 2 saate bir alarm kurun bebek uyanmasa bile uyandırın sarılıktan dolayı uyumaya meyilli olur
ikimelekannesiiiii Elisaaaahanimm canim bol bol emzir seni emdikce duzelir benim kizimda oyle oldu hatta oglumda sinirdaydi bol bol emzir demisti doktorum
kelebekim Elisaaaahanimm bnm kızım da 16 değerle fototerapi aldı. Ve sütüm yaramadigi için, kilo almadığı öğrendim. 1 ay mama takviyesi verdim. Hem kilo aldı hem sarılığı 1 hafta içinde geçti. Sonra sutumu de tam içmeye başlayınca mamayı kestim.
Aylakiz0-6 Sarılık olmuş benim bebeğimde 13 çıkmıştı ama prematüre oldupu için yatmıştı hastanede. Genelde bir gece kalıyorlar fototerapi alıyolar iyileşiyolar. Sonrasında iş sizde bol bol emzirmeznz lazım. Korkmayın her bebekte oluyor nerdeyse
Brcunr111 Elisaaaahanimm emzirin ama sutunuz oldu ki yetmiyor mama takviyesi yapin doktor kontrolünde. öyle atlattık. Kuvez de yatmasın yükselipte. Yetersiz beslenme oldumu yükseliyor sarilik değeri. Mama veriyorsan iki saatte bir ver. Emzir tabi emmese de dursun memen de bir damla alsa bile kardır.