lidyahsn İçme suyu olarak ne kullanıyorsunız hazır su mu arıtma kullanılmıyor mu yeni taşındık arıtma yı taktırmışyık ama 1 ayda filtre dolmuş siz ne kullanıyorsunuz
Busragokceberra lidyahsn Dışardan gelenler suyumuzu pek kullanamaz çünkü biraz yosun kokuyor ama biz alıştık bir kısmı arıtıcı kullanıyor ben bebeğim için hazır su kullanıyorum.Bir de aklınızda olsun içme suyumuzu dolaba koyup soğuk içerseniz anlamıyorsunuz tam tadını
Busragokceberra lidyahsn Kullanan kişiler var ben tercih etmedim çünkü çok kireçli olduğu için ister istemez ariticiyi da bakım yapmak gerekiyor