Merhaba güzel anneler bir sorum olacak 10 aylığız sağlık ocağı kansızlığının olduğunu ama ilaca gerek olacak düzeyde olmadığını söyledi doktorumuzda kansız olduğunu sonuca filan bakmadan söyledi kan damlası kullanın dedi. Kan ilaçları bizde yan etki yapıyor ferrum çok kötü etkiledi bu defa doktor ithal kullanmamızı önerdi bestiron kullandım yine huzursuzluğu var ağlayarak uykudan uyanıyor sidefer İ de denesem mi kullanmasam mı acaba. siz nasıl çözdünüz. tecrübelerinizi yazarsanız burda herkese fikir olsun