Selam güzel anneler 🤗 Kızım 22 aylık küçük bir ergen gibi 😂ağlama ,mızmız ,inat,hırçın,sinirlenince bize vurma ,anne ve babadan başka kimseye gitmez ,en çokta benim ,kimsede 5 dk durmaz ,asla tek başına oyuncak oynamaz biz oynarsak oynar ,masaya çıkma ,tehlikeli şeyler peşinde yani 😂Her gün dışarıya çıkarıyorum ,gezdiriyorum eve de zor giriyoruz tabi .Sizlerde durumlar nasıl anneler bu süreçte sadece sabır depolamak gerekiyor galiba 😂