Letitbit kesinlikle çok değerli ama insan hatayı yüzde yüz karşıda görebilince ki ben genelde kendimi suçlarım, kendimle savaşırım ona rağmen karşı tarafın ne denli beni yıprattığını görünce ekstra bir çaba arar oldum. 🙈 ben de affetmek için çabalıyorum. İhanet, psikolojik şiddet, yalanlar… hepsinin farkında. Şimdi git desem de gitmiyor fakat insan kendini ezik, gurursuz hissediyor. Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. Size de bundan sonra musmutlu bir yaşam dilerim, karşınıza hep iyi insanlar çıksın diye de eklerim. En önemli en güzel dilek bu kanımca ☺️🌸