Bebeğim 1 aylık emzirdim yatırdım 10 dakika sonra kalktı ağladı ağzını açarak sağa sola saldırdı doymadı herhalde tekrar emzireyim dedim kucağımda iki dakikada uyudu yerine koydum tekrar aynı. Emzirdikten sonra kucağımda rahat rahat uyuyor koyunca ağlıyor titriyor tıpkı aç gibi. Aç bebek uyur mu? Emdikten sonra bir ölçek mama verince rahatlıyor biraz