Melek_Eymenim benim kızımında öyleydi çok korkardım her kontrole gittiğimizde ilk sorduğum sey devamlı bu olurdu ama normalmiş yeni doğan bebeklerin kimisinin kafası hep sıcak olurmuş bi sıkıntı yoknuş yani ben ateşölçerle yaşardım desem yeridir şimdi 7 ay22 günlük olduk arada halen daha sıcak olur kafası bi ölçer bakarım normalse sıkıntı yapmam gene ama tabi ki sizde gittiğinizde sorun doktorunuza tekrar