Sevgili anneler bana lutfen bi fikir verin tecrubelerinize ihtiyacim var oglum 3 yasina giricek 1 ay sonra ilk kez tuvalet aliskanligi edindirmeye calisiyorum bezi çıkardım dun sabah gunde 20 kez altina yapdi ve ust degisdik kiyafet kalmadi resmen bukadarini dusunmuyordum klozet seklinde lazimlik aldik sifonu var bi ay oynadi onla alisdirmak icin uzerine kitafetleri ile oturuyordu ama smdi cisi geldiginde altina yapiyor oraya yapmak isdemiyorum anne korkuyorum diyip feryat figan agliyor inatlasiyor konusuyorum anlatiyorum her seferinde ama kesinlikle lazimliga oturmak isdemiyor geecede bez baglamadim sabaha kadar hic cis yapmamis bu guzel bisey ama sabahi tuvalete getiremedim hep yok anne diyor iki dakikaya altina yapiyor birde 7 aylik bebegim var okadar zor durumdayimki sabir cok lazimmis cidden yalnıs bisey yapıp çocuğa kotu seyler yaşatmak isdemiyorum bütün sinyalleri veriyordu zaten konusuyor herseyi kendi yapiyor ben nasil oturtcam iki gundur kakasini zaten yapmadı surekli cise gidelim gel diyorum bende onla gidiyorum ama oturmak isdemiyor bu surec ne kadar surer nasil olcak 😭😭 Helllp meee