1balkizannesi Bir yerde birinden duymuştum.Sahile gitmişler 2 3 yaşlarında çocuklu bir çift geldi dedi.Çocuk bağırmış kendini yerden yere atmış,ailesi sadece izlemiş ağlaması bitince babası eğilip çocuğuyla güzel güzel konuşmuş sarılıp gitmişler.Okuduğum kaynaklarada bakınca bana bu tavır çok mantıklı geliyor.Bebeklerimizede bizler gibi yorgunluk,günün yoğunluğu,uyaranlar bazen fazla geliyor tek fark onlar nasıl başedeceğini bilemiyorlar ve bu hisler onlar için çok yeni .Bildikleri tek şey o an herşeye isyan etmek bence bu durumlarda sabredip rahatlamasını beklemek lazım.Ben bu olayı duyunca ya dedim ben yerden alıp sakinleştirmeye çalışırım ama düşününce bu yanlış onu dahada sinirlendiriyor.Sanırsam öfke nöbeti bitene kadar aynı ortamda olmak,yanında olduğunu bilmesi ve siniri geçince güzel güzel konuşmak en doğru yöntem.