Annemkuzum12 Bu durumlari yasayan oldu mu 2 numara maya gectim 2 gunde bir kaka yapan cocuk hergun yapar oldu aferdesiniz ishall bas basbaya icmekde istemiyor tadini sevmedi galiba ayni markanin mamasi bide sizde de boyle oldu mu acaba
TheBaby Annemkuzum12 Bir anda geçmemek lazım mama reddi olmasın diye. Yumuşak geçiş yapmak lazım. Mesela 2 ölçek 2 numara 2 ölçek 1 numara karıştırarak. Alıştıkça 3 ölçek 2 numaradan 1 ölçek 1 numaradan gibi
Annemkuzum12 Veragillerden canim ben 3 4 mama degistm gaz kabizlik vs. Sorunlari yuzunden en son doktor bimin mamasini dedi gercekden de iyi geldi gelisimine falan ama 2 numaraya gectik yine basa donduk
Annemkuzum12 TheBaby bunu bilmiyordum ilk cocugumda direk 2 ye gecmisdim sorun olmamisdi bunda da olmaz diye dusunmusdum