6 saatte bır olacak sekılde verdım ben. Şöyle anlatayım biraz uzun olacak k bakmayın. Öncelıkle duzenlı olmalı saatlerı. Kızım emdıkten ve gazını aldıktan 10-15 dk sonra azar azar verdım, bırden verınce kusabılıyor bebek. Cok gazlı kolıktı bunu ılk 1 ml verdım o sıra damlsı da vardı 4 sefer bunu vermem gerekırken damla da oldugu ıcın surubu verecegım zaman damla verıyordum yanı 1 defa damla 3 defa surup her seferınde 6 saatte bır. Baktım 1 ml etkı etmıyor rahatlma olmuyor bunu 1,5 a cıkardım faydası oldu ama rahatlamadı dıye 2 ml e cıkardım en son. Yanı bebegıme yeterlı gordugum noktaya kadar arttırdım hatta bır ara 2,3-2,5 ml arasında da verdım. 2 mlle aynı etkıde gıbı geldıgı ıcın gerı 2 ml e döndum. Bırakmak ıstedıgım zaman da tam tersı azaltarak bıraktırdım bırden bırakmadım. Damla bıttıgı zaman da yerıne bır cay kasıgı zeytınyagı verdım. Damlayı 10 damla kullanınca fayda etmıyorfu 15-17 damla kadar verınce daha ıyı oluyordu. Surubun kapagındakı tozu karıstırmıssınızdır zaten, unuttuysanız onu mutlaka karıstırın. Bu arada daha fazla mıktar kullananlar da var ben bu kadarla az bı rahatlamasını kafi gordum kımı bebekte uyku yapıyor dıyorlar ama ılk kullanımda rahatladıgı ıcın bebek uyuyabılıyor sonra kullandıkca o uyku hali gecıyor