Sshhhh Nurss05 tsh yüksek çıkmış normalde 0-2 arası olması lazım bide benim bildiğim beta hcg 5 üzeriyse hamile demek benim bildiğim bu kadar
EbrucCivan Nurss05 sanırım hamilelik istiyorsunuz sonuçlara bakılırsa tsh en az 3 ve altı alması lazım hamile kalabilmeniz için bu şekilde biraz uzun sürer
EbrucCivan Nurss05 rica ederim merak etme ama ilaçla çabuk düşüyor bu oran ve yanında folik asit de kullan ikisini beraber alllahın izniyle sağlıklı bir evladın olur