anayimbenn Evet güzel anneler neler yaptınız ikramlıklar neler olmalı? Olmazsa olmazları sıralayalım 🥰
Feyzosunannesi anayimbenn yaprak sarma, tavuk salatası, havuç tarator, poğaça, sigara böreği,kurabiye ve pasta 🌸
Balkupum2505 anayimbenn henüz yapmadim ama ayın 29 unda dusunduklerim… yaprak sarmasi kısır makarna salatasi sigara böregi poğça cupcake şimdilik bunlari dusundum 😊 1 2 çesit daha yapwbilirm aklima gelirse ne yapacagim 😀
Eminos anayimbenn 2 seklinde dogum gunu pastasi cigkofte kruvasan pogaca incirli kurabiye bonibonlu kurabiye yufkadan borek sardim zeytinyagli sarma tuzlu kurabiye ikramlarimi kendim hazirladim sarma kayinvalidemden bonibonlu kurabiye ablamdan
Deletedmom_33 anayimbenn Hindistan cevizi topları, kek, turf veya muffin, mercimek köftesi veya kısır, poğaça, sigara böreği bence yeterli
kaganege anayimbenn Mercimek köftesi,Boşnak böreği,sarma,poğaça,kalburabastı,sigara böreği,patates kızartması vardı menüde biz kalabalıktık.