birmelekannesiiio Kızlar bebeğim 13 ayına yaklaştı perşembe aşımız var alıp yaptıracağım. Siz bexero mu yaptırdınız nimenrix mi ?
expelliarmus birmelekannesiiio canım biri a grubu biri b grubu menenjit aşısı. Tam koruma için ikisini de yaptırmalısın . Nimenrix 1 yastan sonra tek doz yapılıyor. Bexsero 3 doz yapılıyor 🌺
Meyracukurmaraz Yaygın olan bexsora imiş doktorumuz öyle söyledi 3 doz bexora 1 yaşından sonra tek doz nimenrix 8.ayda bexora ilk dozu oluk 10.ayda 2.dozu olucaz 1 yaşından sonrada hatırlatma 3.doxu olucaz
birmelekannesiiio Meyracukurmaraz anladım canım bize söylenmedi menenjit aşısı o yüzden geç kaldım o kadar ilgisizler ki sonuçta aşı yaptırmaya gidiyoruz sağlık ocağına söylemeleri gerekiyordu özele gittim çocuk doktoruna bu atlancak bişey değil nasıl demezler dedi
cemre_-34 birmelekannesiiio 1 yaşından sonra nimerix olunuyor 1 yaş altında 3 doz da bexsero olunuyor
Meyracukurmaraz birmelekannesiiio bazı sağlık ocağındaki hemşireler özel aşıları yapmıyor üstüne almak istemiyor. O yüzden ben en az 1 yaşına kadar bir takipli doktoru olması taraftarıyım
Hndealnathn 9 sene önce oğlumun doktoru da oğlum 13 aylıkken tek doz nimenrix uygun gördü ve yaptı 15 aylık kızım onun doktoru da 13.ayda tek doz nimenrix i uygun gördü ve yaptı.bu ay 25 ay kontrolü var kızımın bakalım diğer markayı da isteyecek mi göreceğiz