Canderinsumeltem oncelikle sütümün bol geldginden emin oldum az geldginde cok sinirleniyolar eskiden almadikca o aglardi ben aglardim ama 3 gün sabrettim sakin oldum onuda sakinlestirip oyle verdim ilk once gogusumu sıktm agzina deysrdim ilk emmesi 2 saniye falandi sonra o sirada bile gogusumu emmeye calisrken sıktım hic kendi haline birakmadm sut dolsun agzi diye sonra oturuyosam gosum.acikken aldim kucagima gezdirdim oyle verdim başını oksadim tekrar denedim hafif salladim kucagimda tekrr agzina denk getirdim kesinlikle sabir cok onemli her seferinde agladi geri cekildi ama tekrr denedim hep sakinlestirip tekrar 1 saniyell.ile baslayan emme devam ediyor sonraki ben biberondan döndüm sen kullanmiyorsan kesin alışır