Marjinal_Anne2 Uzun zamandır almak için bekliyorum bugün Amazon’dan baktım foto atacağım sizce uygun öu çok mu??
Misipisi35 Marjinal_Anne2 anlamadığım bir şey war logoyu çocuklar hayal gücüne göre mi kuruyor yoksa bi resim var ona bakıp mi yapiyolar puzzle gibi
Nusja Marjinal_Anne2 Zemin olarak Hubelino marka olan ürünlerin yorumlarına bakabilirsiniz daha uyguna geliyor bazen. Duplolarla da uyumlu oluyorlar. Ayrıca bugün daha da indirime girmiş ürünler. Legoyu severek alıyorum ben. İyi günlerde kullanın.
MesNes Büyük yeşil zemin çok çok pahalı diğerlerini takip etmedim hiç yeşil zemine bakıyordum ara ara
Marjinal_Anne2 MesNes öyle mi yaa dedim 3lü olarak bulmuşken bakayim ama zaten almadım henüz sormak araştırmak istedim
Marjinal_Anne2 Misipisi35 sürekli oyun değiştirerek kuruluyor okuduğum kadarıyla öyle kitapçıklar da sanırım nasıl oynanacağı hakkında fikir olarak
BuzluKahve Marjinal_Anne2 evet kutulu olan. Evladiyelik. Bende daha küçük olanı var, en çok onlarla zaman geçiriyor. Tabana da baktım şimdi onun da fiyatı iyiymiş.