Kkubraa Merhaba kizlar oglum 10.5 aylik ve 8800 kilo bana çok zayıf geliyo ve gittikçe kilo veriyor gibi bana kilo aldiran mama önerebilir misiniz lütfen
Esra17 Kkubraa sma optipro kullandık cnm ikzlerim var doğduklarından beri kg alımları gayet iyiydi ama sizin bebeğin kg iyi bnce kiloya çok takılmayın sağlıklı olsun yeter🙏
Gizem51 Ben bebelac kullanıyorum kilo alımı gauet iyi gidiyor ama sadece mamayla beslenmiyor mama+anne sütü gidiyoruz
Kkubraa Esra17 aynen öyle ama bu sefer de bağışıklığı dser diye korkuyorum çok hareketli bir bebek zaten