Arkadaşlar emzirirken sütüm çok iyi geliyor bebeğimin kilosu da iyi olduğu için doktor mamaya gerek duymadan anne sütüne devam dedi buraya kadar herşey güzel amaa sağım yapmaya başlayayım dedim deneme amaçlı ekimde iş başı malum stoklamam lazım daa cc bile yok damla yani napıcam nasıl yapıcam manuel pompa aldım bi eczaneden bide e bebekten..elektrikli almama gerek var mı bunlarla gelmeyen süt onlarla nasıl gelir yada gelir mi kafam çok karışık!yapanlar nasıl yaptı önerilerinizi beklerim 🙂