Mommy035 ben degil ama kuzenim yaptirdi hatri sayilir ni kıllanma mevcuttu onda artik ne kaş cikiyo ne bıyık artik her daim yeni alınmış gibi ama bu islemi kışın yaptırmak gerekiyomus yüzünüz yazın direk güneş ışınlarına maruz kalacagi icin lekelenme oluyomus