Glcncan sebze ağırlıklı besleniyorum. Dana eti yemiyorum ama kuzu eti yiyorum. Kıymasından köfte falan yapıyorum. Tavuk etini de kestiniz mi? Kesmediyseniz tavuk da yiyebilirsiniz. Meyve mutlaka iki öğün yerim. Kuruyemiş tüketiyorsanız sütünüzü yağlandıran iyi bir ara öğün alternatifi. Eğer ceviz, badem, fındık, fıstık tüketmiyorsanız incir, hurma, kuru dut, kuru üzüm, leblebi, kuru kayısı gibi şeyler yiyebilirsiniz. Ben bolca yiyorum. Çok süt yapıyor. Bol su içiyorum. Bir de tatlıya çok düşkün olduğum için canım çok isteyince vegan çikolata yiyorum, vegan kek yapıp yiyorum. ☺️