momandad_16 bende bi tatli yedim 2gün once ama bi belirti olmadi , zaten doktor arada kacamak yapicaz demisti , bende canim cok cektigi icin yedim belirti olmadi cok sukur heralde geciyor demektir ya , sut urunleri tuketmedigim icin cocugumun kan testinde , bagışikligi falan hep dusmus hasta oldu o uzuden biran once atlatmamiz lazim