Merhaba, 2 aylık aşısini 1 hafta gec olduk kizima rota aşısı yapacagim bugun tam 3 ay 1 gunluk, 2 ay aşısıyla aralarında 1 ay olmalı diye birsey okumustum. Dogru mu? 1 hafta ertelemeyle rotaya gec kalırmıyiz? Saglik ocaklari bilgi vermiyor. (Bizim saglik ocagi ve yakinima sordurdugum saglik ocagi vermedi) Devlettede randevu yok tek bir gun randevu buldum 27 sine nette kontrol ettigimde o gunde grev var randevum byk ihtimal hem iptal olur hem de cok gec kalirim. Burada yaptiranlardan bilgi almak istiyorum?!?!